Silmät ovat juuri auenneet, tiuku tuiskii lähemmäs kahtatoista, kello on vielä seinällä ja feelis on ketsuppia. Tänään onkin itseopiskelupäivä ja ensimmäinen kerta kun päiväsaikaan avaudun täällä. Tuntuu että molemmat kallo sekä hiukset ovat vielä niin pöhöttyneet että täytyy täällä kirjoittamalla saada taas ajatukset kulkemaan. Eli kirjoittaa mahdollisimman sekavaa tekstiä.

Sokeria pitäisi muistaa hakea kaupasta tänään, olen nyt kolme päivää juonut sokeritonta kahvia ja kyllä se myös maistuu paskemmalta että myös sen aiheuttama muutaman minuutin euforia jää vielä vielä laimeammaksi. Jääkaapissa olisi eilen tehtyä kanafilettä runsaalla currylla ja kermalla maustettuna sekä lisukkeena hattivatteja. Siis oikeesti opiskelijan jääkaapissa missä ei yleensä näy muuta kuin valo. Nälkä ei kyllä ole, saisipa vain nyt kunnon kahvia, mutta päätin kirjoittaa tämän ennen kuin rupean sitä keittämään. Ei helvetti, kyllä mä nyt pistän jo kahvin kiehumaan.

Huomasin juuri ettei ole muuten maitoakaan.

Nonniin, naps. Onnekksi kahvi menee äärimmäisen hädän hetkellä myös mustana, toisin kuin tee mikä on jo älytöntä shaibaa yksin veden kanssa juotuna. Aaai naurattaa nuo Aalto yliopiston mainokset. Pitää itsekkin hakea taas yhteishaussa siirron toivossa pois kyseiseltä paikkakunnalta. Sanokoon gallupit mitä sanovat mutta mitä minä olen korviani uskonut niin paikkakuntaa paljastamatta, ei tänne ketään enää takaisin ole hamuamassa täältä pois päästyään! Siitä sitten vain arvailemaan missä kusipääkaupungissa asun, paljastan kuitenkin ettei se ole Lahti, mutta kuulemma verrattavissa hyvinkin kyseiseen stadilöön.

Jotain tähän loppuun vielä voisi miettiä ettei tekstistä tule pelkkää peruskauraa. Noh, viikonloppuna Päijät-Hämeen maakuntaan treffaamaan päiväksi yhtä tyttöä ja illalla vanhan kaverin luo juhlastaan ja juomaan römmiä. Feelis on siis ketsuppia ja minä olen isäntänne, vanha kavaltaja sekä ruotsin suomentaja Leksa ja blogi jonka luit oli äärimmäisissä, hyvin vaativissa sekä psaigedeelisissa olosuihteissa kirjoitettu, eli juuri sängystä noustuna. Hyvästi, niin kuin ne Keski-Suomessa mulle sanoo!